DM i Spejder – Online Edition

Hvordan foregår det?

DM i Spejder – Online Edition afholdes af én omgang. Det hele løber af stablen d. 24. april kl. 09.30. Vi er færdige kl. 12 søndag hvornæst lidt oprydning må indregnes.

Det hele vil foregå Online, og vi vil være på live direkte fra følgende link, så sørg for at marker jeres deltagelse her. Vi vil ikke røbe alt hvad der kommer til at foregå, men vi vil blot sikre at i er klar til alt det som kommer til at ske.

I mødes i jeres patrulje, der i synes at i helst vil deltage fra. Vi anbefaler jeres spejderhytte, men det er samtidigt vigtigt at i har en god stabil internetforbindelse, så måske det er bedre at være et andet sted. Arrangementet løber fra lørdag morgen til søndag middag. Se mere under program.

Inden arrangementet starter har i styr på alt som fremgår i deltagerbrevet, som kan findes her på hjemmesiden senest d. 1. april. De fleste informationer kan allerede nu ses på materialisten samt i Q&A. Er der noget i mangler ved arrangementets start, må i forsøge at skaffe det under konkurrencen.

Arrangementet bliver en blanding af poster som tilgås via vores hjemmeside og Live aktiviteter som vil fremgå af programmet. Der vil komme til at ske mange ting og der vil hele tiden være flere ting igang på samme tid. Udover at sikre gode løsninger på opgaverne i bliver mødt af skal i sørge for at arbejde effektivt og få fordelt opgaverne i patruljen. I bliver ikke trætte i fødderne, men i vil helt sikkert blive trætte i hovederne.

Tilbagemelding med svar på opgaverne vil ske via billeder, video, dokumenter, lydfiler m.m.

Da i selv styre hvor i deltager fra og hvordan i koordinerer det, så er det også op til jer selv at sørge for at få noget at spise undervejs. Kun aftensmaden vil vi lave sammen, hvorved at indkøb til dette vil fremgå af materialelisten. Hvad i ellers gør er helt op til jer.

Pris, tilmelding, regler

Prisen for deltagelse vil blive 100 kr. pr. patrulje. Prisen dækker primært omkostninger til mærker samt udsendelse af disse til de deltagende grupper. Udover deltagerprisen for patruljens deltagelse, afstår alle grupper selv udgifter til indkøb af materialer samt forplejning.

Tilmelding åbner d. 1. februar og skal ske senest d. 18. april. Tilmelding kan derfor ske helt indtil søndagen forinden arrangementet, men vi beder jer at respektere fristen. Der kan læses mere om tilmelding her.

Regler kan til gås på dette link.

Praktisk info til gennemlæsning

Vi har opdelt den praktiske info i flere typer (kategorier) som i kan tilgå på følgende links. Det vil desuden også blive muligt at hente et samlet deltagerbrev som forklarer alt det i behøver at vide.

Har i spørgsmål, som i ikke finder besvaret, så kontakt os på dm@kfumspejderne.dk.

Foto af Johny Kristensen